lørdag 5. mai 2018

Konfirmantkort til Nathaniel

Et konfirmasjonskort av en matavfallspose :)

Da har jeg børstet støv av mitt stæsj og utstyr innen kortlaging.
Jeg har fortsatt det jeg trenger av basic utstyr og syns det er kjekt å dra det frem igjen til større anledninger.
Som f.eks til å gi personlige kort til konfirmanter som her :)

Det begynner å skrante på en del papirer, stempelputer er snart tørket opp, med mer.
Det er jo en veldig kjekk hobby når jeg først tar det frem fra glemselen igjen.
Tror jeg må supplere litt slik at jeg har litt å styre med om det skulle by seg en anledning igjen snart.



I dag fikk vi være med og feire en kjekk konfirmant som min samboer er fadder for.
Han hadde selvfølgelig ikke noe egnet bilde til kortet og da ble jeg først rådløs.
Jeg elsker å lage personlige kort dedikert til mottaker og da aller helst med bilde.
Det løste seg likevel ;)

Dette kortet er laget av en matavfallspose i papir og gjort om til 6 sider og plass til tags.


Detaljer fra fremside og innside(r).

Konfirmanten er Liverpool-fan, så det måtte selvfølgelig være med i kortet.
Snitt av side 5 med Liverpool-sangen, baksiden og fremsiden..

You'll Never Walk Alone
En av de nydeligste sanger der er 💓

You'll Never Walk Alone 💓

Som nevnt før, så er det et par tags i kortet.
Den ene har kun et dikt på seg. Den andre tag'n er en bagasjetag :)

Konfirmantkortet med tags
Forsiden av dikt-tag og bagasjetag
Baksiden av dikt-tag og bagasjetag som ikke er utfylt med adresseinfo ennå ;)

Konfirmanten Nathaniel med sin familie



...og konfirmanten med sine faddere


Flott dag med konfirmanten og familie! :)

1 kommentar:

Bundingen sa...

Håper konfirmanten satte pris på innsatsen din! Mye arbeid, dette, men så kjekt med et personlig kort! Fint gjort av deg når det ikke var ditt fadderbarn! Men det er gjerne slik i de fleste familier at "mor" ordner med gaver, kort og det som skal skrives. Et kjent fenomen. En riktig kjekk konfirmant!


God søndag fra Ingunn ( tror jeg skal prøve sykkelen i dag)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...