torsdag 15. februar 2018

Løvfalljakken 💜

#løvfalljakke #fallingleavesjacket
Ei nydelig løvfalljakke strikket i Dalegarn sitt Eco pure wool

Siste plagg av pinnene var denne fine jakken som florerer i utallige farger og varianter.
Man kjenner den lett igjen med det nydelige løvbladmønsteret på ryggen.
Da har jeg strikket min første utgave til min yngste datter.

Instagram @eli_strikk

Jeg har lagt min elsk på dette mønsteret. Den strikkes ovenfra og ned.
Stor fare for at det kan bli flere slike. Nydelig passform er det også.

Løvfalljakken 💜

Oppskrift: Løvfalljakke av Elisabeth Steenks / @_strikkelisa_
Garn: 6 nøster Dalegarn Pure Eco Wool #1214 dus grårosa
Pinner: 3,5mm og 4mm
Str: 10 år til min 7-åring
Tilbehør: 8 knapper


Ok, det ble mange bilder av mønsteret ^_^
Enkelt, men så effektfullt.



Ulljenta mi er veldig fornøyd med nye jakken. 
Under jakken har hun Kyah-kjolen på seg. 

Snart helg jo! ;)

1 kommentar:

Bundingen sa...

Heldige Vesla! Denne var lekker! Du må være helt rå med pinnene. Synes du har store prosjekter å vise fram stadig vekk. Godt jobba!

Fin skitur på fjellet her i dag etter damestafetten. Herlig!

God lørdagskveld fra Ingunn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...