fredag 13. januar 2017

Tantestrikk: Lille kongle ✭ (Little woodland)

Lille kongle til vesle nevøen på 1 1/2 år

Jeg har gått løs på garnlageret mitt. Kan i grunn ikke se at det minker så mye,
men kjekt å få ferdige plagg av garnet. Små plagg vel og merke :)

Syns det var på tide med mer strikk til nevøen, så da måtte jeg frem med oppskriften på lille kongle.
Håper den sitter fint på en liten aktiv kar.

Bildene er tatt innendørs på kvelden, så de blir som de blir nå i mørketiden.


Oppskrift: Lille kongle (little woodland) av Ingvill Freland Designs
Garn: 2 nøster Drops Nepal #0500 lys grå (ser mer beige enn grå ut)
 (fra garnlageret mitt)

Pinner: 3,5mm
Str: 2-4 år til en på 1 1/2 år

Tilbehør: Uekte dusk som festes med knapp - kjøpt på lokale garnbutikken,
Garn- og brukskunst.

God og varm ull-lue med myk, uekte dusk ✭

Godt det er fredag. Har vært ei hektisk uke i blesten ^_^
Fin dag videre og god helg! ✭

3 kommentarer:

mimouna sa...

Lille kongle-luen er så fin!Flott struktur på den.

Barwitzki sa...

Fantastisk mønsteret. Jeg liker. Super lua har du strikket.
Søt med dusk. God uke fortsatt. Vi har vintervær her... alt hvit.
Det gjør glede. Snø krystall hilsen fra Viola

Made by KKann sa...

Så utrolig nydelig lue - et vakkert stykke arbeid.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...