torsdag 17. november 2016

Samlet feiring og noen nye boktips! 💓

Glimt fra farsdagen og bursdagsfeiringen søndag

Det var farsdag på søndag og pappaen i huset ble feiret på morgenen.
Senere på dagen var hele storfamilien invitert på kaker for å markere vår pappa også.
Og min bursdag i forrige uke ^_^

Vi tok en felles familiefeiring siden mange var rammet med omgangssyken i forrige uke.
Ingen fikk komme før "karantenetiden" var over, hihi.
Vel - vi fikk syken i hus likevel. Den herjer blant små og store overalt for tiden.

Siden tirsdag har 3 av 5 i huset fått omgangssyken..... Det betyr hektiske døgn og storvask..
For ei møkkasyke. Jeg er fortsatt frisk, så tvi tvi...

Jeg har prøvd å få lese litt mellom slagene.
Litt boktips kommer her;

Jeg leser for tiden på "Offer uten ansikt" av Stefan Ahnhem.
Ei fet 637-siders velskrevet krimbok... :))

Jeg har boka "Kledd naken" av Agnes Lovise Matre på vent.
Begge bøkene er som vanlig lånt på biblioteket.

Det ligger enda ei bok på vent hos meg, nemlig "Calender girl - forført (januar, februar, mars)".
Den fikk jeg til bursdagen, så den er min :)
Det er jo 12 måneder i ett år, så her må jeg vel kjøpe inn de tre neste i serien for å få med den fulle storyen ^_^


Ikke mye nytt ellers å melde fra sykestua altså.
Satser på at alle friskner til og kan nyte ei fin helg - og tid utendørs, hihi!! :)

Nyt dagen - og god helg snart! :D

2 kommentarer:

Ingrid Tunheim sa...

Oi...omgangssyke er skikkelig grusomt. Nå er dere sikkert ferdig med den for dette året og kan nyte den fine førjulstiden.

Made by KKann sa...

Æsj kjedelig med omgangssyke - god bedring.
Fint å feire det som feires kan.
Ha en finfin lørdagskveld.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...