mandag 28. november 2016

Marygenser til min eldste datter 💕

Eldstejenta i sin nye plommerøde Marygenser

Det er ikke så ofte at eldste datter ber om noe strikk til seg selv,
men denne gangen var det et klart og tydelig ønske.
En Marygenser i favorittfargen plommerød og hvitt.

Strikket ferdig det jeg holdt på meg, skaffet garn og startet.
Dette går fort unna. Vips - en myk og deilig genser til snuppa 💕


Oppskrift: Marygenser av Marianne J. Bjerkman
Garn: Pus fra DSA - 1 nøste naturhvit #4001 og 7 nøster plommerød #4016
Pinner: 4,5mm og 5mm
Str: S



En av mine favoritter å strikke det her. Og beste varianten har nok vært i garnet Pus.
Jeg strikket en til meg selv i blå tidligere - du ser den i innlegget her.


Fin ny uke til deg ;)

3 kommentarer:

Lisbeths Verden sa...

Nydelig genser dette og jeg likte så godt fargen din !

Birtes tur- og idéblogg sa...

Skjønn datter i flott genser!!!

Bundingen sa...

Du snakker om å pynte ei rose! Dette ble skikkelig fint. Lekker genser til ei flott jente! Har ikke prøvd det garnet du har brukt, men til denne genseren må det være et funn. Koselig når det kommer ønsker fra de nærmeste.

Fortsatt fin uke fra Ingunn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...