søndag 18. september 2016

Sofiegenser

Vesle snuppa mi - kjempefornøyd med ny Sofiegenser ^_^


Endelig kan jeg overlevere en ferdig genser til veslejenta mi.
Denne har tatt grådig lang tid. Tror jeg har brukt en måned fra start til slutt.
Det har vært så mye som skal skje med travle hverdager, mye tur og utetid, +++.
Det hjelper heller ikke på at den strikkes på tynne pinner.
Men jeg er kjempefornøyd med genser og fargevalg. Heldigvis likte mottakeren den også.
Kvikke og søte farger som passer supert i lag.

Vesla ga beskjed om at det der kommer til å bli kløgenser underveis, men jeg latet som jeg ikke hørte det...
Hun gjentok det i det hun skulle prøve den på, men i stedet kom gliset. Klør jo ikke!!!
Puh! Heldigvis. Hun elsker alpaca i dobbelt garn, men jeg var likevel litt småspent.
Håper den vil brukes flittig fremover! :)


Oppskrift: Sofiegenser av Strikkezilla
Garn: Drops Alpaca fra garnlageret;
ca 4 nøster #2917 turkis, 1 nøste #0100 naturhvit og 1 nøste #2916 limegrønn
Pinner: 2,5mm og 3mm
Str: 7-8 år til min snart 6-åring

Litt stor genser - et lunt plagg å vokse inn i
Tok en liten sykkeltur til brygga - like greit å knipse bilder i samme slengen :)

Mamma, kan ikke du ta noen sånne hoppebilder???! Klart det :D
Blitt varm i trøya under "fotoshooten", godt den var i boks ^_^

Ha ei fin uke! :)

2 kommentarer:

Made by KKann sa...

Nydelig det første bilde av frøkna - og nydelig genser og farger - men du - 1 måned er ikke grådig lang tid - hahahahah - jeg hadde kommet til å bruke månedsvis på en genser - haha.

Lisbeth sa...

Utrolig flott genser😊. Så bra frøkna ble fornøyd😍. Nyt helgen😊

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...