søndag 21. februar 2016

Tora-pannebånd

Mosegrønt pannebånd til ei bursdagsjente


Disse pannebåndene er kjekk innimellom-strikk.
Jeg hadde et liggende på lur til en passelig anledning... og den kom fort.
Vesla ble invitert i bursdag igjen, så det ble plukket frem.
Kjekke smågaver :)


Oppskrift: Tora-pannebånd fra Klompelompe-boka "Strikk til baby, barn og voksen"
Garn: 1 nøste Drops Lima #7810 mosegrønn fra garnlageret mitt (tomt for Lima nå...)
Pinner: 4mm
Str: 4-10 år



Vesla lager kort, putter pannebåndet i cellofan-pose..
...og til slutt, siste finish - i en papirpose :))


God søndag! :)

1 kommentar:

Bundingen sa...

Veldig fin bursdags-pakke både utapå og inni! Jeg fikk Klompelompe til jul med lilla garn til. Kanskje jeg skulle prøve meg på et slikt pannebånd?
Nå går det i luer i klassisk stil. Artig det også.

God, ny uke til deg! Vinterferie kanskje?

Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...