mandag 15. februar 2016

Nyte naturen i solskinn

Sett fra platået på Brandsøyåsen - innover Solheimsfjorden og fjellheimen som omkranser Florø... :)

Jeg ble feiret på morsdagen og fikk mye ro og avslapping, gode klemmer. 
Herlig start med frokost på senga og godt selskap rundt. Blomster og gaver.

Litt senere sendte jeg eldste datter avgårde i fly og stakk i skauen i eget selskap.
Litt vandring i herlig terreng, blå himmel og solskinn.
Fin-fin opptrening og super tur i Brandsøyåsen.
Skulle gjerne vært lenger innover og høyere oppover i fjellet i slikt vær, men det får jeg ta igjen.

Sett fra utkikkspunkt ovenfor min arbeidsplass - Fjord base
Florø sett fra Varden i Brandsøyåsen
Sett fra Norefjellet mot Terdalskeipen og Klauekeipen.. 


Samboer og yngste datter shinet huset mens jeg var på tur.
Jr var på trening. Eldste sønn bor i Bergen.
Klem og hilsener fra hele gjengen min.
Tid sammen hjemme. Perfekt dag!

Valentines-dagen feirer vi ikke noe særlig hos oss, men morsdag og farsdag markeres.
Er opptatt av at det ikke skal være noe kjøpestyr og store gaver.
Kos og klem, oppmerksomhet, hjemmelagede ting. 
Å være sammen er det viktigste. Om vi gjør noe aktivt eller "chiller" med god mat eller spill.

Håper søndagen din var fin :)

Ha ei super uke! :D

1 kommentar:

Marco Luijken sa...

Hello Eli Kristin,
Wonderful pictures. So fantastic to get this view from that high position. An amazing place
And it's always great to have your own family together with that kind of special days

Many greetings,
Marco

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...