mandag 23. november 2015

Trilletur på Sørstrand ❅

Den blå time


Lørdag ettermiddag passet vi vesle nevøen Emil noen timer.
Da tok jeg ham med på en lengre trilletur ute i friske og kalde vinterdagen.
Herlig med litt vinterstemning, glimt av snø og lys på himmelen.
Jeg håpte på å få knipse noen bilder av solnedgangen, men den rakk vi ikke. Det gikk fort.

Fikk en herlig tur likevel til blant annet Sørstrand Folkepark.
Gullet sov godt og yngste sønnen kom etter på sykkel for å slå følge med oss. Kjekt :)


Vesla mi ville på trilletur også, så nevøen fikk luftet seg vel og lenge.
Vi tok en tur i motsetning retning ^_^
Da var det mørkt, så kameraet ble ikke med.

Herlig å nyte en smak av vinter ute på tur - og kos å trille etter gammelt!

Strikk eller bøker... to favorittsysler. Kan ikke kombineres... ^_^
Da må det i så fall strikkes med lydbok på øret. Skjer det også... Av og til... :P

Tja, valgets kval. Jeg elsker å strikke og jeg nyter å slappe av med ei god bok.
Låner alle bøker på biblioteket og der får du en måneds lånetid pr bok.
Her hjemme har jeg nå ikke mindre enn 6 bøker på vent... og enda 2 til liggende på vent på  biblioteket!!!
Jeg reserverte flere bøker for ei god tid tilbake i håp om at de skulle bli tilgjengelige jevnt fordelt fremover..
Men nei, det kom jammen 8 bøker kjapt i løpet av en måned - i tillegg til at jeg hadde to bøker hjemme.
Harde prioriteringer - strikke eller lese...?!! Og familie, hverdag, jobb, opptrening... :O
Det går jo ikke.

Får se om jeg får utsatt fristen på noen av dem, ellers... Jeg er iallfall såvidt i gang med "Farlig mønster"..
Jepp, kanskje krimbøker for spesielt interesserte, haha... Strikkekrim.
Syns det er grådig morsomme titler, men der har du meg..
Samboer'n bare rister på hodet og ler. "Strikkekjerring" :))

De to nederste er nok mer bøker for allmenn interesse.
Må vel frem med lommetørkle mens jeg leser Jojo Moyes sin "Etter deg"..
Og til slutt Marlen Ferrer sin "De bortkomne". Det gledes, mye godt lesestoff i vente ;)

Nyt uken! :)

2 kommentarer:

Tine sa...

Så blikkstille, og så fine bilder! Selv både strikker og leser jeg, og nå holder jeg på med julekjole til mitt lille barnebarn på 2 måneder, så lesingen må vike pittelitt :)

Made by KKann sa...

Herlige friske roser i kinna-tur!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...