tirsdag 10. november 2015

Farsdag ★

Farsdagskort til far i huset ♡


Tradisjonen tro er det farsdag 2. søndag i november.
Den ble feiret også i år ♡

Far i huset måtte jobbe deler av farsdagen, så dermed ble det ikke frokost på senga.
I stedet vanket det hjemmelaget kort og gaver etter arbeidstid.

Siden jeg hadde bursdag 9. november, så inviterte min far & jeg storfamilien på besøk. 
Alle mine søsken og partner/barn feiret dermed både farsdagen og min bursdag hos mine foreldre.
Det ble 13 av 15 stykker som hadde anledning til å være der. Koselig det.
Det ble kakekalas på hele gjengen. Greit å slå sammen to anledninger på denne måten. 
Travle dager nå og sjelden at alle kan møtes samtidig.

På bursdagen min tok jeg tradisjonen tro med kaker til gjengen på jobb. 
På kvelden fikk jeg besøk. Det ble ikke en kakebit igjen - heldigvis ^_^

Det var koselig markering av bursdag med nesten alle til stede.
Flotte roser, gaver og klemmer. Besøk og telefoner.
Eldstesønn feiret farsdag med pappaen i Oslo, kjekt det. 
Vel blåst kakebaking, kos og mat for denne gang :P


F A R S D A G S G A V E R

Kort & gavene til far i huset

Dette Superman-bildet fikk han til å pryde kontoret sitt ^_^
Får se om han setter det frem, haha :P

Kloke Superman-ord til / om far i huset

Litt detaljer fra kortet. Kjekkest når barna lager kort og gaver selv på farsdagen.
Hun på 5 og han på 8 1/2 tegnet hver sin tegning til kortet. 
Inni var det et dikt til far + en personlig hilsen fra oss alle.


Og her er de 2 koppene fra de yngste barna.
Jr sin kopp står til venstre og vesla sin kopp hadde så mye dekor at jeg måtte knipse to bilder :)


De eldste barna og jeg var også med på gaven - vi bidro med en genser.
Felles hilsen fra oss 5 ♡

Blomster fra mine to eldste og pappaen deres 

Farsdag til besten hører med. Det var jo der dagen ble feiret :)
Det ble hjemmelaget kort og gaver til min kjære pappa.
Litt samme stilen her også. Hjemmelagede krus fra de minste.
Hjemmelaget kort av de minste og klær fra oss alle 6 :)

Kort & gaven til alles kjære besten - min pappa 


Detaljer fra kortet. Forsiden er laget av Jr og baksiden av vesla.
Kloke ord til farsdagen og personlig hilsen inni kortet.

Farsdagskortet til besten ♡

Her er de 2 krusene fra de minste.
Det til venstre er fra Jr og de to andre er fra vesla. Samme krus, to vinklinger :)


Ikke noe bilder fra farsdag eller bursdag i innlegget denne gangen.
De verner vi om :) ♡


Jeg strikket egentlig hvert sitt Marius vottepar til kjæreste og til pappa i str herre.
Da de var ferdig tovet så det ut som noe barneplagg.
Vottene som skulle passe til menn passet i stedet til ca str 8-10 år. 
Jaja, ble hvert sitt par til de to yngste.... Kjedelig, men toving er alltid uforutsigbart :P
Får blogge de + et nytt par som det gikk bedre med i et annet innlegg!


Det er veldig travelt i disse dager. Jeg sliter med å få tid til egen opptrening mellom gjøremål og jobb.
PC'n min er ikke noe hjelpsom, lever sitt eget liv. 
Nå får jeg ikke logge meg på en gang, så da må det lånes PC. 
Jenta mi har MAC og der kan jeg ikke koble mine ting på X_x 
Trodde jeg fikk boltre meg der, men nei :O Jaja.

I'll be back :) Finner vel ut av det, hihi!

Fin uke til deg!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...