onsdag 5. august 2015

Sommerlesning ✪

Regn = lesetid


Jeg har alltid ei bok som leses. Helst ligger det 2-4 bøker liggende på vent også.
Det er multitasking og valgets kval - strikking og/eller avslapping med bok, hihi :)

Nå leser jeg boka Historiefortelleren av Jodi Picoult.
Jeg tror jeg så det boktipset i bladet Kamille i juni eller juli.
Den er fengslende og jeg kjenner at jeg blir mer og mer hektet. God bok med viktig tema. 

Boka Britt-Marie var her ligger på vent. 
Jeg tror det kan være fra Tine's blogg , evt fra kjente på Instagram....?
Skal oppdatere om jeg finner ut av det.

Jeg er ikke så flink til å notere hvor jeg finner alle tipsene om bøker.
Legger tips inn i huskelista eller reserverer direkte via nett på det lokale biblioteket. Genialt. 
Får kjapt beskjed via sms når boka ligger klar til henting.

Jeg leser på Historiefortelleren nå. Britt-Marie var her ligger på vent enn så lenge.
Fredrik Backman - "Britt-Marie var her"
Jodi Picoult - "Historiefortelleren"



Det er  kanskje på tide å starte gjennomgang av feriebildene fra årets sommerferie...
Kjenner at jeg utsetter det hele tiden. Det er nemlig "litt" bilder ;)

Enn så lenge koser jeg meg med bøker, strikk.. og ikke minst, familietid og kos.
Eldste sønn har bodd hjemme i sommer etter endt år på fotball-linjen på Nordhordland Folkehøgskolen.
Dessverre fikk han kyssesyken kort tid etter at han startet i jobb i mai, 
så sommerjobben gikk fløyten og han har måtte hvile veldig mye og ta hensyn til sykdommen.
Nå er han litt bedre og i dag flyttet han til Bergen i leilighet med kompiser og er klar for Universitetet.
Tvi tvi for at alt fungerer bra nå :))

Så - da er han på gang igjen og 3 barn er fortsatt hjemme. Det vil si - eldste datter er på ferie :P


Fin onsdag til dere ^_^

3 kommentarer:

Birtes tud- og idéblogg sa...

Spennende anbefalinger! Jeg noterer! Jeg er akkurat igang med " Tilbake til Riverton" av Kate Morton. Litt bok og litt strikk når jeg restaureres til neste fjell-tur! God sommer videre! Birte

Lisbet sa...

Spennende bøker du anbefaler. jeg er itt som deg må hele tiden ha ne bok som leses (jeg leser på senga før lyset slukkes) men må ha flere på vent i tilegg.
Og slik er det med håndarbeide også må ha flere nye prosjekter i tankene mens man holder på med ett elelr helst flere på en gang :-)

Ønsker deg en flott fredag og en god helg!

Made by KKann sa...

Takk for nok et bok tips!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...