mandag 3. august 2015

DIY: Bildekk som vegghengt blomsterpotte

Vegghengt bildekk med blomster


I mangel på hage og bed, så ser jeg stadige muligheter for blomstring.
Vi har en midlertidig bod inntil det blir garasje. 
Med ett dekk på lager og noe tau så jeg kjapt en ny "blomsterpotte" på ytterveggen ^_^

Jeg så noe lignende på nett for et par år siden, så det er nok mange som har noe slikt.
Enkelt og billig - litt alternativ type blomsteroppheng kanskje? :))


Du trenger som følger:

1 bildekk
lecastein / dreneringskuler, evt vanlig småsingel/stein
mold
planter
spiker/skruer


PS: Husk å lage flere hull i bunn til drenering.


Jeg har tre planter i denne, type superpetunia småblomstret. 



Kan justere/finpusse siste finish på tauet på veggen der. Litt gjenbruk er kjekt. 
Klar - ferdig - opphengt ^_^

Ha ei fin uke! ;)

4 kommentarer:

Line Kristine sa...

Så snedig! Syns det ble kjempefint, jeg :)

Berit sa...

Herlig, og den planten kommer til å vokse fint i dekket :)

reSIRIkulert sa...

Tommel opp for 'grønn' gjenbruk ♥

Made by KKann sa...

Superkult.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...