søndag 12. april 2015

Herlig opptreningstur i Brandsøyåsen! :)

Sett fra Norefjell i Brandsøyåsen mot Nordalsfjorden - skikkelig skiftende vær.
Sol hos meg - mye regn og hagl på veg :P


Jeg prøver å komme meg i skogen de dagene jeg ikke har fysiotrening.
Det er fysio ca 2 dager i uken, så det kan bli ca 3-5 turer i skauen per uke nå. 
Turene går i hovedsak i Storåsen og i Brandsøyåsen.

Den kjekkeste løypa i disse dager er turen i Brandsøyåsen. 
Litt lenger, mer variert løype og høydemeter, god trening og herlig utsikt.
Fart og løype finner jeg ut av underveis :)

Det er viktig å få med familien ut på tur. 
Minst like viktig er det å komme meg ut for opptrening for egen del.
Da kan jeg holde høyere tempo og styre alt selv, hihi.
Jeg prøver på en fin balansegang her - litt turer alene og litt med familien (les barna)... ^_^

Første bildet viser et glimt fra løypa oppover mot Norefjell.
Det andre bildet viser hvor løypa fra platningen og ned skauen på høyre side av hovedvegen går.
Dette er i retning Brandsøy. 


Det er mye vær og veldig skiftende vær for tiden.
Litt rart at disse bildene er tatt under samme tur i dag.

Bildet med blå himmel er tatt utover mot Florø sentrum :)
De andre bildene i annen retning ^_^

Florø by - solkysten ^_^

Ønsker deg en fin søndag! :)

1 kommentar:

Made by KKann sa...

Flotte bilder - heftig det øverste.
Så flott at du kommer deg ut så mye som 3-5 dager pr uke - flott med opptrening i det fri!

Fortsatt god bedring.

KlemAK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...