søndag 29. mars 2015

Påskekrim ☠

Årets påskekrim ligger klar.... 


Det er straks påske og litt god krim hører med.
Jeg liker godt å lese og se krim til vanlig, men kanskje ekstra mye i påsken.
Jeg har sikret meg to solide bøker med skumle saker jeg kan prøve å nøste opp i :)



#løvetemmeren #camillaläckberg

"Løvetemmeren" av Camilla Läckberg

Bøkene hennes er gode, jeg har lest alt av henne - med unntak av den siste, Løvetemmeren.
Heldige meg fikk låne den av min kjære lillesøster som også er stor fan av forfatteren og bøkene hennes.



#stalker #larskepler

"Stalker" av Lars Kepler

Atter en gang har jeg fulgt ett av Lisbeth sine gode boktips. Tusen takk :)
Jeg har iallfall lånt meg "Stalker" og er så vidt komt i gang... men måtte legge den litt bort.. 
Jeg satt alene i går, leste litt og begynte rett og slett å lure på om jeg virkelig skal lese denne.
Jeg elsker krim og tidligere så jeg alt av krim, thrillere og skumle ting. Mye av det.
Det gjorde at jeg omtrent ble mørkeredd for min egen skygge... o_o
Jeg måtte kutte ut litt, men jeg  leser mye krim og elsker spesielt engelsk krim.
Klarer meg fint nå, er ikke husredd og sånt, men oppsøker ikke skumle steder i mørket med vilje for å si det slik.
Denne boken henter frem mange elementer som setter fantasien min skikkelig i sving.
Skal jeg fortsette å lese... tror boka er fantastisk god. 
Eller skal jeg la være og forhåpentligvis være i stand til utenatt/hytteliv utendørs, spaserturer i mørket o.l.?


Jeg hopper over til Løvetemmeren litt for å se om jeg roer meg litt, hihi.
Ganske så gale egentlig, men kanskje greit å få ei lita tenkepause og se det an.... *pinlig*

Har DU ei god krimbok å anbefale til påsken? :)

Nyt søndagen!

2 kommentarer:

♥ Stines hverdag sa...

Bare en liten tur innom for å ønske deg en flott påske :-)
Takk for lesetips!

Lisbeth sa...

Jeg håper du er i gang med Stalker nå :) Jeg synes også den var guffen! Leste mest på dagtid, til jeg var over det verste ;) Men så ble jeg så tøff at jeg leste alene hjemme på kveldene :D Bare gled deg :) Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...