torsdag 13. november 2014

Dotty prikke-lue

#dottylue

Jeg liker prikker, men vi har ikke mye av det. Bare regnjakka mi er prikkete ^_^
Jeg falt pladask for lua Dotty som den kreative "To vrange" har laget mønster til.
 
Det gjorde snuppa mi. Jeg så for meg noe i gråtoner med en fargeklatt..
men vesla ville ha blått!!! :O
Rosa/lilla-snuppa mi gjorde mamsen veldig glad. Endelig litt forandring, hihi!
 
Etter all Marius-strikkingen har det blitt litt rester av garnet Sterk fra du store alpakka.
Herved ble det litt garnslanking. Sånt kan man like ;)
 
Bildene ble tatt på veg til barnehagen på morningen.
 
 
Garn: Rester av Du store alpakka sitt "Sterk" i fargene natur og marine
Pinner: 3mm og 3,5mm
 
Str: Barnestørrelsen - vesla mi er 4 år, så den passer fint
 
 
Kjekt å fylle på luelageret litt.
Vesla mi fikk se på Dotty-innlegget til To vrange.
Hun har jammen Dotty-luer som matcher sko med prikker... Sånn vil mi også ha!! ^_^
 
Ha en flott dag! :)

2 kommentarer:

Siddis back home sa...

Så herlig, kjempeskjønn prinsesse!

Kirsti sa...

Kjempefin lue! Denne oppskrifta var ny for meg. Passet veldig fint til den søte jenta:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...