lørdag 9. august 2014

Bremangertur: Dag #3, Struen og hjemreise ♥

Struen

Det har vært innlegg fra Struen og Grotlesanden,
turen på Flona i Kalvåg samt


Det var klart for hjemreise på dag 3, den 30. juli.
Ute var det blitt både grått og vått.
Jeg tok en liten runde på Struen før vi pakket bilen for returen.
 
Stor flo
Skiltet er hengt opp på bua til min onkel.
Ett av mine søskenbarn fant det og "rammet" det inn på en fin måte.
Flott måte å ta vare på gamle minner.
 
 
Min flotte onkel og mine to yngste sjarmtroll :)
 
Takk for oss for denne gang.
Kjempekjekt for store og små.


Dersom du kommer bilveien til Bremanger, så vil du passere denne flotte sjøbua.
Vet ikke ikke om det kalles bu eller naust forresten.
Syns den var så flott i stein og med beliggenheten at jeg måtte knipse den på returen.
Jeg tror området det ligger på heter Oldeide.
 


Det var mine innslag fra Bremanger-turen ♥
 
God lørdag! :)

4 kommentarer:

Lisbeth sa...

Tusen takk for gode ord hos meg, det setter jeg stor pris på <3 Så koselig å ut på tur :)
Det er godt å oppleve litt annet enn det man vanligvis gjør. Du verden for en flott sjøbu! Tenk hvor mange timers arbeid det ligger bak den, nydelig rett og slett :)Ønsker deg en super lørdag :) Klem

Livets små øyeblikk sa...

Flotte bilder, og for et vakkert sted! Artig med det skiltet, det er jo fra mine trakter:)
Buda/naustet på siste bildene var utrolig flott, ligger mye historie i hver en stein - praktfull var den:)

Jeg vil takke så mye for de gode ordene du la igjen hos meg, vit at jeg satte umåtelig stor pris på de:) Vi er tilbake på Øyer og Lilleputthammer nå i helga, for en siste tur før sesongen avsluttes - vi koser oss i massevis:)
Takk også for at du er med og feirer 4 år sammen med meg, og for at du deler. Lykke til:)

Varm klem til deg
Hanne:)

Kleppanrova.com sa...

Hei!
Så morsomt det var å ramle inn på din blogg, var i sommer i Bremanger keg også. Har en venninne som bor der. Har du lyst kan du ta en titt:
http://kleppanrova.blogspot.no/search/label/Reidun%20Ø
Mange like steder har vi vært ser jeg!

❤ Kaia sa...

Hei på deg..
Takk for hyggelig kommentar i bloggen min...
Koselig å høre fra deg....
Jammen har du dokumentert ferien din godt i år..
Kjempekoselig å se på alle bildene..
Og jeg er helt enig med deg, nauset av stein var et syn...
Tenk at det finnes sånn enda...
Ha ei super helg..

Klem fra Kaia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...