fredag 4. juli 2014

Ferietips: Geocaching i Florø

En geocache med innhold - og føttene til skattejeger'n! :)


En kjekk hobby for familier er geocaching.
I dag ble yngste sønn med på jakt etter den 8. cachen vår.
Jeg fant info om den på appen jeg bruker på mobilen.
Hintet var at den geocachen jeg hadde i tankene inkluderte noe med vann,
så jeg tenkte at den var kjekk for ham. Ganske riktig ;)
Han brukte appen og sporet oss frem til geocachen "Fill me up".
På andre forsøk fikk vi tak i innholdet - denne var snedig.

Du kan lese mer om geocaching i dette innlegget.
Noen cacher ligger vanskelig til eller du må gå litt for å komme til stedet.
Andre ligger veldig lett tilgjengelige - som dagens funn.
Kan anbefale dette som en kjekk familieaktivitet.
Ifølge appen er det minst 20 geocacher bare her i byen
- og det ligger millioner av dem verden over. Noe å gjøre uansett hvor du er altså.
Jeg bruker mobilappen "Geocaching" som hører inn under nettstedet.
En advarsel må til - man kan bli bitt av basillen ;)

Lykke til på skattejakt!

1 kommentar:

Siddis back home sa...

Så gøy å få med hele familien! God lørdag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...