tirsdag 22. juli 2014

Costa del Florø #2

Krabbejakten pågår på #sørstrand #folkepark
 
 
Det er fortsatt syden i Costa del Florø.
Litt for varmt på kvelden og nettene, men vi står han av :)
Dette er bare herlig.
 
Jeg elsker å bade i sjøen, så vi stakk på stranda.
De to yngste barna var med. De to eldste "barna" måtte på jobb.
Samboer'n likeså.
 
Ble litt uklart dette bildet med den store krabben. Barna fant mange tilsvarende i den størrelsen i dag.
 
 
Det blir en del lesing og mindre strikking nå.
Denne boka er ferdig. Den er god med en litt overraskende slutt.
Kan anbefales :)
 
Chris Tvedt - "Av jord er du kommet"...
 
Nyt sol & varme og eventuelt feriedager hvor enn du er.
Trenger ikke noe sydentur vi.
G o d   s o m m e r  ! :)
 
 
PS - Alfarnesbilder kommer. Besøk til deg vil skje.
Er bare helt i sommermodus og er knapt innom en PC.

2 kommentarer:

Marianne sa...

Så flotte sommerbilder:-) Moro for barna å fange de krabbene kan jeg tenke meg. Det har vært utrolig varmt og flott i sommer der jeg har vært også, deilig med slike sommerdager:-) Nyt sommeren videre! Klem Marianne

Made by KKann sa...

Hei igjen - vettu, jeg har full forståelse for at du ikke strikker på bestilling - har kjent på den følelsen selv - ville bare spørre - du strikker jo så vakkert!

Men til innlegget - flotte bilder fra Costa del Florø - deilige strandbilder du har lagt ut.

Jeg har knappest vært på stranden i sommer - men til gjengjeld har jeg kost meg masse i sommerfjellet og vakre Nord-Norge - som også har vært velsignet med sol og varme!!

Fortsatt god sommer og ferie - jeg titter snart innom deg igjen.

KlemAK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...