torsdag 5. juni 2014

Sommerfest i barnehagen! :)

Nydelig bukett sommerblomster i ei lekebøtte ^_^

 
I dag var det sommerfest i barnehagen til vesla vår.
Koselig stund for oss foreldre og de to yngste barna.
Det kom litt sommer-regn helt i starten av festen, men sola brøt frem.
Små og store hadde pyntet med selvplukkede blomster, ballonger,
tegninger, flagg og servering.
Foreldrene var ansvarlig for kakebordene.
 
Alle koste seg utendørs i en festpyntet barnehage.
Koselig stund med de små - og med flotte personalet og andre foreldre.
 
 
Legger ikke ut flere bilder, for jeg kjenner ikke så godt personene i bildene.
 
Jeg bakte snickerskake til denne begivenheten - som jeg gjorde også i fjor.
Nydelig kake - anbefaler oppskriften i linken ;P
 
Fin torsdag til deg! :)

3 kommentarer:

Bundingen sa...

Dette vekker minner. Synes jeg ser meg selv balanserende med ei stor sjokoladekake med seigmenner på. Det var vårt bidrag. Og så husker jeg en lege som hadde vakt og hadde med seg flere kilo med mobiltelefon over skulderen. Dette var på slutten av åtti-tallet. For ei utvikling det har vært.....

Koselig innlegg, i alle fall!

Klem

Tine sa...

Så kjekt! Vi har også hatt sommerfest i barnehagen, en grillfest hvor vi ansatte bare var gjester, kjempekoselig. Ønsker deg en super helg!

Lisbeth sa...

Åh, det er noen år siden jeg var på sommerfest i barnehagen nå ja :) Plutselig er jeg i gang igjen - om det blir noen barnebarn på meg ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...