torsdag 22. mai 2014

Konfirmasjonskort til Simen ✪

Forsiden på Simen's konfirmasjonskort


Dette er en flott kar, eldste gutten i "gamle" nabohuset.
Jeg surret med datoen for denne konfirmanten, så kortet er laget i ettertid.
Det blir overlevert senest i morgen!! :o
Han er en aktiv handballspiller, scater,
jager puddersnø på ski og liker fart og moro både til sjøs og på land.
Prøvde å få kortet til å bli personlig på bakgrunn av de stikkordene.
Måtte bare bruke surfepapirene som jeg syns var kuule nok til Simen :)

Innsiden av kortet - dikt til venstre og noen gode ord til høyre.. ser at dette er fremsiden av klaffen.
Kortet sett fra en annen vinkel - med klaffen opp..
Ser her at jeg burde hatt lyseblå til personlig hilsen og den mørke til kloke ord ovenfor.. Jaja! :D
Disse ordene sier det meste - uansett alder eller livssituasjon :D


Klaffen sett fra "innsiden" - pengelomme til noen lapper..


Litt flere detaljer;

Baksiden av kortet... med noen kloke ord til Simen ;)

Nydelige blåtoner i de mønsterarkene. Me like!

Ryggen min jobber mot meg og strålingen i venstre foten holder meg våken hver eneste natt igjen og blir verre og verre. I dag var jeg hos naprapat og fikk behandling med nåler.. Tvi tvi!
Sitter her skjelven og sår med ispose på baken nå ^_^ 

3 dager igjen til konfirmasjon og mye skal gjøres.
Først blant annet 3 konfirmantkort (inkludert til egen datter) + jobbe med talen....
Må tøffe meg opp så jeg kan holde den.

Har forresten kjøpt meg sko med hæler i dag til nye kjolen.
Har gått på "flat bakke" i over ett halvt år, lengter etter litt mer feminine sko.
På konfirmasjonsdagen prøver jeg meg på hæler. Lenge leve galskapen...
Eller - får se hvordan ryggen oppfører seg frem til søndag.. ;)
Nyt dagen!!! :D

1 kommentar:

Tuppenshobbyblogg sa...

Kjempeflott konfirmasjonskort i nydelige farger.
Så personlig og flott.

Klem fra Kjersti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...