onsdag 21. mai 2014

Konfirmasjonskort til Arlene ✪

Forsiden på konfirmasjonskortet

 
Det skal lages flere konfirmantkort til venninner og kompiser nå i mai.
Bare ett konfirmantkort er lagt ut tidligere før dette til kortet til Arlene.
 
Jeg skrev ut flere bilder som skal brukes i kortene
- og av alle bildene greidde jeg å plukke ut det eneste
som ikke trenger å være klart før i neste uke, thihi..
De andre gjelder konfirmanter nå i helgen samtidig som min datter's konfirmasjon.
Jaja, godt med alt som er gjort ;)

PS - det står 25. mai på kortet, men det er så klart feil dato for konfirmanten.
Det er blitt ordnet i ettertid og alt ser ut som det skal, thihi.. ^_^

Tror ikke det er noen "gløsere" innom som ikke bør se dette før selve dagen,
så derfor fikk jeg ok fra min datter til å legge det ut i dag ;)

Innsiden av kortet til konfirmanten
- til venstre i bildet er det kloke ord og "veske" til pengegaven.
Til høyre er det plass til personlig hilsen og flere kloke ord å ta med seg.
 
Litt flere detaljer
 
Detalj fra innsiden
Baksiden av kortet
 
Så er det bare resten av konfirmantkortene igjen.
Blir kortlaging i kveld også.
 
Ha en fin dag!! ;)

1 kommentar:

Made by KKann sa...

Sååå flott kort - virkelig en gave i seg selv!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...