tirsdag 29. april 2014

Geocaching på Nordnes Molo


Sola på veg ned en smågrå kveld :)

 
Snakk om å bli hekta på geocaching... Bare litt altså.
I går skulle vesla og jeg i besøk.
Hvem sjekket mobilen for å se om det var en geocache i nærheten av besøksstedet... Det var meg ja... ^_^
 
To fluer i en smekk altså. Først skattejakt og så besøk.
Fin kveld det ;)
 
 
Nydelig sted ved sjøen - denne delen heter Nordnes.

Innholdet i geocachen på Molo - den inneholdt også en sporbar "The Travel Bug" kalt Fiona :)

 
Jeg lover at det ikke bare skal bli innlegg om geocaching fremover, thihi!
 
Nyt tirsdagen! ;)

1 kommentar:

Lisbeth sa...

Tenker dere hadde det fint ja :)
Har ikke blitt bitt av basillen enda, men har ikke prøvd heller ;) Tror jeg får holde meg unna, så jeg ikke får enda en ny dille :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...