onsdag 26. mars 2014

Milepæl: Brandsøyåsen (293 m.o.h.)

Utsikt fra Varden på Brandøyåsen

Endelig nådde jeg ett av mine mål denne våren.
Jeg sliter med prolaps og har vært ganske redusert ei stund. 
Det er fortsatt ikke bra, men går stadig bedre heldigvis.

På mandag var det strålendes solskinn og jeg tok min første "prøvetur" på Brandsøyåsen etter jobb.
Formen var overraskende bra med tanke på all den tiden jeg har holdt meg i ro i måneder.
Godt å kjenne frisk luft, skog, fjell, nyte sol & utsikt.
Traff kjentfolk på ferden også :)

Brandsøyåsen er liksom "byfjellet" i Florø og det er rene folkevandringen der året rundt.
Jeg tok turen fra parkeringen i Brandsøya og gikk opp til toppen via Norefjell. 
Flott terreng å gå i og utsikt under hele turløypa.

Utsikt mot Nordalsfjorden - Brandsøy - Solheimsfjorden

Under her - "selfies" ved skiltene oppover i løypa ^_^
Først ved Strandafjellet og så ved Norefjellet

Alle bilder tatt med mobil.
Instagram-bilde - @elishideout

Utsikt mot byen i vest - Florø ;)



Filmet kjapt fra toppen. 
Skimter øya Alden ute i havet i vest - og videre mot Florø. 


Herlig vårvær her.
Ut og nyte slike dager, bare jobbe først ;)

3 kommentarer:

Finnskoghuldra sa...

Wow! For en utsikt! :)
Nydelige bilder :)
Må ha vært litt av en tur :)
Håper du får en fin dag :)

Made by KKann sa...

Flotte bilder - og gledelig at du er ute på tur igjen!! Nå går vi jo en fin tid i møte og det er godt å være ute!

Klem på en onsdag!

Siddis back home sa...

Flotte Bilder! Har forstått at det er fint vær hjemme også nå, typisk når vi er nesten på andre siden av jorden, her er det i varmeste laget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...