mandag 31. mars 2014

Brandsøyåsen og Havreneståa :)

Terrenget over Norefjell - skimter masta på toppen av Brandsøyåsen
 
 
Herlig start på uka! :D
Jeg tok turen på Brandsøyåsen (293 m.o.h) rett fra jobben i fine været.
Samme rute som sist - over Norefjell til topps og ned igjen i skogen.
All snøen var forsvunnet siden forrige tur (sist onsdag).
 

Utsiktsbilde fra toppen av Brandsøyåsen mot Florø sentrum
Utsiktsbilde fra toppen i retning øya Alden helt ut i havet

 
Tok ikke mange bildene i dag. Koste meg på tur og nøt go'været.
Sola varmet bra. Deilig å kjenne på våren ;)
 
På kvelden hadde jeg et ærend og tok med vesla.
Vi spaserte like så godt ut på Havreneståa for å se på solnedgangen.
Skulle gjerne hatt kameraet mitt, men det har "klikket". Linsen vil ikke :/
Hadde med min mobil og knipset litt.
 
Alle bilder tatt med mobiltelefon altså...
 
Det var litt kald vind, men for en nydelig solnedgang.
Vakkert å se sola gå ned i havgapet... :)
 
 
 
Nyt øyeblikket du også ;)

2 kommentarer:

Liv Janne sa...

Det var synd vi ikkje møtte kvarandre på turen i går! Ein liten halvtime forskjell... Var ein flott dag i går - har laga klar eit innlegg frå gårsdagen som kjem ut i løpet av dagen :) Kjekt å sjå at du er i full turaktivitet igjen - prolaps er kjedelige greier :(

Liv Janne sa...

Forresten.... gløymde å skrive at eg i innlegget mitt om Floraturane i går, har laga fleire linkar til nokre av dine innlegg frå dei ulike turmåla. Håpar det er greitt :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...