torsdag 26. september 2013

Havreneståa

Solnedgang sett fra Havreneståa

Vi har hatt noen fine høstdager igjen. Solnedgangen har vært spektakulær hver kveld med hele fargeskalaen. Havet har nærmest stått i brann. I går kom jeg meg omsider ut av huset, men dessverre litt for sent til solnedgangen. Det var vindfullt og kaldt og ikke like flott som på de foregående kveldene.

Fint og stemningsfullt likevel å sitte der på svaberget og skue utover hav og himmel. 
Ro i kropp & sjel. Magisk.


Det blåste bra, så det var ikke så lett å holde kameraet stødig.
Den gode linsa mi (Canon 18-200mm) er ødelagt, 
så det er standard linsen til kameraet mitt som er i bruk for det meste. 

Stabben Fyr i skumringen

For lite turer og alenetid på meg.
Trenger mer av dette :)

Kjærlighetsstien...? ^_^

Det så nesten ut som kjærlighetsstien - vegen ut mot Havreneståa
Det var sprayet ulike varianter av hjerter midt i vegen fra start til slutt :)


Det er nesten helg.
Måtte go'været vare minst hele helgen til endes. 
Da skal jeg på tur - høyt til fjells og høy på livet, haha! :P


Kos deg ;)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...