søndag 2. juni 2013

Avslutningsshow: Spotlight elevshow 1. juni ★

Dansegruppe til jenta mi - danselærer Fredrik i bildet! :)

I går kveld var vi på et sprudlende og kjekt, men litt vemodig danseshow. Det var nemlig de superflinke danserne i "Spotlight" sitt siste elevshow - og siste danseforestilling for dem. En ny gruppe instruktører tar heretter over. De nye heter "Movement".
Som alltid - jeg sliter virkelig med å ta gode bilder uten blitz
inne på Samfunnshuset ved oppvisning/bevegelse/spotbelysning.

Her er glimt fra en av dansene til Movement:


Jeg må innrømme at jeg var litt skeptisk til den nye gjengen etter å ha sett dem på scena før jul. Det er ikke lett å ta over etter de engasjerte og dyktige danserne som har ledet an de siste årene. De nye er mye yngre også.

Jeg så altså gjengen i Movement bli presentert for et halvt år siden. Jeg bøyer meg i støvet - de var blitt knallflinke og var imponerende bra til showet i går. Dette lover veldig bra også fremover. Det gjelder for dem som dansegruppe og som instruktører. Flott gjeng med ungdommer som skal lære opp yngre ungdommer. Herlig prosjekt! :)


Kalyani med to venninner i dansegruppa - Malin og Susanne



Elena til venstre og min niese Mathilde til høyre
- de hadde en zoombiedans..

Et par glimt av Spotlight dansere/danseinstruktørene
Kalyani sin gruppe - 8. klasse jenter
Et par yngre grupper med fart og rytmer.. 
Jeg tok bilder av mange grupper på scena. Det er artig å se barn man kjenner i aksjon, spesielt siden de er fra 2. klasse og oppover. Mye sjarm, glede og hotte moves å se. Dessverre ble mange bilder uklare, så de er slettet :(
 Siste gang på scena....
Spotlight

Da var en hel dag med gjennomgang, generalprøve og 2 fullsatte show ferdig.
Stolt lillebror Kevin måtte "pose" med storesøster. Han ble tydeligvis også inspirert av dans og triks på scena, thihi ^_^

Hjem og chille etter en slitsom, men moro dag for jentene!
Vi lånte Mathilde med hjem til oss.
Det er nesten blitt tradisjon etter disse showene det :)


Nyt søndagen - her regner det.
Tar frem husmorgenet og sjauer litt her. Det er iallfall planen, thihi! ^_^

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...