fredag 19. april 2013

Påsken 2013 del 2! ☼

Hytta i Jølsterlia i Jølster - Sogn og Fjordane

Som lovet kommer det flere glimt fra påsken vår. Første del så du her! ;)

Det gikk for det meste i alpint denne påsken, men akebrettet var i flittig bruk også. Kevin var litt rusten, så gikk det kjapt med "sele" før han slapp løs og dro opp i store bakken med pappa og kjørte selv. De tar det kjapt altså. Han har ikke stått på slalomski på to år, men det merket vi ikke mye til.

Vesla er 3 1/2 år neste påske. Da blir det nok slalomski på henne også :)
Jepp, det er jeg som tar bilder her i huset...
...men jeg stod mye på ski jeg også ^_^  Udokumentert som vanlig...

...så da maser jeg på eldstejenta om hun kan knipse et bilde i full fart av oss, hoho!! :P

Siste dag i bakken unnagjort. Rett og slett knallgøy!!

På veg tilbake på hytta kan vi nyte denne utsikten.. måtte bare knipse litt i farta..
Bildene er tatt ut bilvinduet i fart..
prikken ute på islagte Jølstravatnet er dette....
- en lavvo :)

Klar for siste kveld på hytta...
og feiring av samboer'n som hadde bursdag ❤
Biff m/fløtegratinerte poteter, rødvin og ostekake til dessert

Tenk å våkne opp til noe slikt og ta morgenkaffien der.. Løøøvely! ;)
Skaffet meg "påsketøfler" til hytta for anledningen, haha...


På tide å takke for seg for denne gang.

Synd eldste sønn ikke kunne være med, men han var i Tyrkia med fotballklubben.
For oss i kulden - kanonpåske i fjellet! ;)
Sånn - da var bloggen oppdatert. Det vi gjorde i resten av påsken er blogget.
Lokale turer i nærområdet, hihi

Ha en herlig dag!

4 kommentarer:

Anita sa...

Heia!
Ser ut for at dere hadde en fantastisk påske!!!! Nydelig og koselig :)
Fint for store og små i Bjørkelia! Leier dere hytte?

Fine bilder med snø, men nå er vi klar for våren. Det er vel ganske så vårlig der ute med dere, her må vi nok stri med telen en stund til.......

Såg du lurte på om jeg brukte oppskrift på tøflene mine. Ja, brukte et gammelt mønster jeg hadde, tok bort at det egentlig var nedbrettkant øverst med splitt. Men Masketallet fungerte helt fint med Nepalgarnet :) Mønsteret var egentlig for fritidsgarn, bare spør om du skulle trenge masketall!

Ønsker deg en flott helg!
Klem, Anita ;)

Jill Kristin Ø.Remme sa...

Herlige bilder! Ser at dere også har hatt en herlig påske:) Jammen var vi heldig med været:) Lever en stund på den:))

Nyt uken, her regnet og sørvesten inntatt :)))

Irene Sletvik sa...

Jølster er bare en fantastisk plass. Heldig dere er som fikk kose dere der i påsken. Nydelige bilder!

me sa...

Amazing photos!!! Looks like it was fun! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...