mandag 11. februar 2013

Herlig spasertur!

Glimt fra utsikten på Storåsen 

Det var nydelig vintervær på morsdagen. Jeg fikk meg en frisk spasertur i ensomt majestet. 
Fikk lange avgårde i eget tempo, knipse når det passet meg og bare nyte. 
Ikke noe lyder på øret her når jeg er på tur. 
Jeg vil se, lytte, fotografere og bare nyte underveis :)

PS - som alltid, trykk på bildene for å se dem i større utgave! ;)
Hvilebenk for den som trenger en pust i bakken på veg opp "Linken".. ;)

Ferden gikk over Storåsen via linken, oppom til antenna og derifra på stier utenom hovedstien og ned trappa ved Vestnesvegen. 
Deretter var det strake vegen ned til Havreneståa og over til Nordnes før retur hjem. 


Nydelig i skauen

Bildene over her er fra Storåsen. 

Her kommer glimt fra området ved Havreneståa. 
Jeg skulle bare blogge noen få bilder, men jeg ser at det har "ballet på seg", he-he... 
La gå, alle bildene kommer her... ^_^



Minst like mye som jeg elsker å gå i fjellet, så elsker jeg sjøen. 
Den fasinerer meg og gir en utrolig god ro.
Bølgeskvulp og sjølukt er like herlig året rundt ;)


Frost
- skulle ønske jeg hadde macrolinse når jeg ser slike motiv

Ja.. det ble litt bilder, men jeg storkoste meg på tur. 
Håper bildene falt i smak ^_^
Glimt fra Havreneståa - skimter øya/fjellet Batalden i bakgrunnen 

Vi er alle friske *bank i bordet* og i gang med skole, arbeid og barnehage. Tvi tvi! :D
Ønsker deg ei flott ny uke!

3 kommentarer:

Made by KKann sa...

..masse flotte bilder - du er en super fotograf..
..nei det er ikke meg på det siri us innlegget - det er min fantastisk flotte venninne som har begynt å synge i gospelkor..nytt og spennende for meg..
Ha en finfin torsdag!
KlemAK

Marco Luijken sa...

Hello Eli Kristin,
Very wonderful shots!! Great with all the frozen and snowy trees.
Your shots with the ice crystals on the little branches are really fantastic.
Great to see how you've done this all.

Many greetings and a happy valentine,
Marco

Marit sl sa...

Har sotte å kosa meg med bloggen din :) Her var utruleg masse fint både frå naturen og av handarbeid.

Gleder meg til å følge deg.
God helg :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...