søndag 16. desember 2012

Garn-lykke! :)

5 nøster rubin

Jeg var så heldig å vinne en giveaway hos flinkeste Marianne for litt siden. På torsdagen fant jeg en pakke med 5 nøster Rubin i en herlig grønnfarge. Tusen takk, så kjekt med vinnerlykke! :)

Jeg gjorde ferdig et prosjekt i går, så nå har tankene så smått begynt å surre litt om hva dette garnet skal bli til. Grubler litt videre! ;)

Marianne har en herlig blogg, by Marianne, som jeg anbefaler et besøk! Der skriver hun om friluftsliv, håndarbeid, reiser, interiør og litt drypp fra hverdagslivet i en herlig blanding. Akkurat som jeg liker det, så dette er en av mine "faste" besøk i blogglandia. Du blir garantert inspirert! ;)

Det har vært rolig her på bloggen de siste dagene. På fredag tok jeg meg en herlig feriedag, kommer et blogginnlegg om det. Dro på en liten tur for meg selv med kameraet. Fantastisk snø, himmelen stod i brann og det var ro og sjelefred. Ikke verst på en liten formiddagstur, thi-hi.

Helgen... svusj, snart ferdig. Har ikke hatt tid eller tenkt på blogg faktisk, bare mye annet som stod på planen. Solgte bilen "min" på fredag også, en herlig Audi stasjonvogn som jeg har likt utrolig godt. Er avhengig av bil til jobb, så den vil bli dypt savnet :) Nå har vi igjen en bil som også skal selges (senere), for å kjøpe en mer nyttig bil for oss. Ikke så lett med tanke på at vi er 6 personer logistikkmessig nå, men det er vel kanskje en vanesak? Har tatt meg i det flere ganger at jeg skal noe, men så er den ene bilen borte, fnis.. Jaja, går seg vel til! :)

Får se om det blir blogging senere. Straks klar for utdeling av adventsgaver til småtrollene. Eldste "trollet" er dessverre på jobb, så han får sin senere. Vi skal på julemiddag med jobben min senere. Hele familien samlet sammen med mange kjekke kollegaer og deres familier. Gleder oss! :)

Nyt søndagen!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...