mandag 3. desember 2012

1. søndag i advent

Vi er i desember og adventstiden har startet...

Det var litt av ei helg. Fantastisk vær, fantastisk (men kjempetung) fjelltur, forrykende danseshow, julepynting i huset, nissegrøt, adventsgaver, julebord, bursdagsfeiring, fotografering til årets julekort, puh... og kos i hjemmet. Det var helgen min det, thi-hi. Det vil si - julebordet tok samboer'n seg av, jeg holdt fortet hjemme siden partnere ikke var invitert. Det var helt greit, fikk litt ro og avslapping etter en begivenhetsrik lørdag. Tok meg en kald og velfortjent cider og slappet av med ungdommen hjemme :)
Adventsgaver til samboer og barn 

Det er så deilig  med helg,  men de er bare så altfor korte. Svusj, så er de over. Jeg syns nesten at det skulle vært fredag i dag så vi kunne fått roet ned etter helgen, haha! Sånn er det bare i desember, mye moro og mye latter også heldigvis! :)
1. advent

Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede. 
Det står og skinner for seg selv og oss som er tilstede. 
Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede.


Vi hadde nissegrøt og kos i stuen på søndag ettermiddag. Det var Kevin på 5 som fikk æren av å tenne det første adventslyset. Jeg fikk hengt opp mine Happylights, gir god stemning i stua ;)

PC'en har tatt kvelden og jeg er litt hjelpeløs. Jobb-PC'n har så mange begrensninger vedrørende program og løsninger som jeg liker å drive med, så det er ikke vits i å ta med seg hjem dessverre ^_^ Satser på at jeg får låne av den yngre garde, iallfall sånn innimellom enn så lenge ;) Det kommer bilder fra danseshow og fjelltur med mer senere.
Adventsstjerna i stua

Ønsker alle mine lesere ei herlig ny uke. 
Nyt førjulstiden! ;)

1 kommentar:

Fjällripan sa...

Fina adventsbilder! Önskar dej en härlig vecka med! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...