fredag 30. november 2012

Fjelltur i morgen...?

2 flotte turmål i sikte
For et fantastisk vær det har vært i dag. Og det skal holde i helgen også. Sånt liker jeg. Kjenner det på kroppen at både skrog og sinn virkelig trenger en frisk og herlig luftetur i fjellet. Det er rett og slett altfor lenge siden forrige tur.

Vurderer sterkt en tur til Terdalskeipen i morgen. Tenk - det bildet over er tatt fra kontorvinduet mitt. Jeg har drømt meg bort hele uka, så i morgen må det skje noe, thi-hi ;)
Nærbilde av Terdalskeipen
Det har blitt noen bilder fra kontorvinduet i høst... De fleste har vært av ymse kvalitet tatt med mobil, men i går og i dag hadde jeg kameraet med i veska pga andre avtaler/arrangementer, så da måtte jeg bare knipse litt. Det er utrolig hvor stor forskjell det blir i landskapet bare det kommer litt lys og helst noe solgløtt i tillegg. Bare se for deg selv - forskjellen i bildene fra nederst i dette innlegget og dagens bilder :D
I helgen skjer det mye - selvfølgelig store planer om en fjelltur for min egen del. Eldste jenta mi skal ha to danseforestillinger i morgen. Det er elevshowet til Spotlight. Gleder meg stort. Jeg og Kevin med flere har billetter på første rad til siste showet kl 18, thi-hi. Samboer og jobben hans har julebord og på søndag er det jo tenning av julegrana på bytorget og første søndag i advent. Puh!

Bør kanskje få vasket litt hus og småstartet med adventslys, stjerner og annen julepynting  tenker jeg... Kommer vel i mål med det også til slutt. Men denne helgen er fjelltur for ho mor først pri, basta! :D

Nå skal vi straks i bursdagsfeiring til nevøen min! 
Ha ei riktig god helg i strålendes vintervær :)

3 kommentarer:

Marianne sa...

Flotte bilder, skjønner godt at du har lyst ut på tur:-) Du har vunnet garnpakken i min give away. Send adressen din til marianne_palmberg@msn.com så kommer det snart en pakke i posten:-) Klem Marianne

Randis side sa...

Heisan :) Må jommen si du e ivrig på de toppturene :)) Bare dunt det i disse førjulstider med mye god mat :) Gratulerer med premien ♥ ha en fin advendtstid, nyt den :)

Jill Kristin Ø.Remme sa...

Ja det er sannelig ikke mye som kan måle seg med å stå på en topp, liten, stor eller ekstremt stor:)))

Kanskje det kommer en liten turreportasje i uken:))) Fin uke til deg iallefall:)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...