mandag 12. november 2012

Farsdagskort #1

Kortet til min kjære 
Det første farsdagskortet jeg fikk laget ble fra mine barn til min kjære samboer - alias pappa/stefar i hjemmet her. Hadde ikke all verdens tid til å lage det, så bildet er fra facebook-profilen. Jeg prøvde å la det speile litt interesser og aktiviteter han bedriver - i tillegg til at det skulle være et farsdagskort selvfølgelig! :)

Mønsterarket er fiskeinspirert denne gang. Vanligvis er det bare fotball-look over kortene til ham, så denne gangen fikk det ikke hovedfokus.. bare noen små detaljer som gjenspeilet det inni kortet, fnis.. Litt måtte med. Etter en grei start fikk jeg totalt sperre og måtte ta meg ei pause før jeg kunne gå inn igjen på hobbyrommet og fullføre dette. Da fikk jeg noen tanker om videre plan - og idè for de to neste farsdagskortene som skulle lages, puh!! :)
Litt detaljer fra kortet
Innsiden av kortet - sladdet personlig hilsen til høyre
Diktet til pappa'n fra hans to små sjarmtroll 
Baksiden av kortet
Han er av den sorten som ikke liker frokost på senga, så dermed ble det kort, gaver og kos på sengekanten. Og pappaen fikk sove lenge. Sånn sett er det vel nesten farsdag hver helg her i huset, knegg... ja, med unntak av gavedryss og kort hver gang, thi-hi! :D

Det har komt mange koselige meldinger og kommentarer den siste tiden. Skal ta de en etter en så snart jeg har tid. Straks er jeg innom DEG igjen! ;) Så kjekt at besøk i bloggen legger igjen spor etter seg slik at jeg kan ta en visitt tilbake. Tusen takk!

Ha en fin mandag! ;)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...