torsdag 22. november 2012

Den blå time...

Utsikt fra kontoret
Vi har virkelig gått inn i mørketid her på vestlandet. Det er mørkt når vi skal på jobb og det er skumring når vi er ferdig på jobb og henter i barnehage. Med regn og gråvær så er det i grunn ikke helt lyst på dagtid heller. Kikket ut av vinduet fra kontoret i sted og alt var blått og dunkelt. Den blå time :) Bildene er så som så, tatt med mobilen min sånn på sparket her.
Lave skyer i fjellene over fjorden
De to øverste bildene ble tatt før lunsj kl 11:00. Bildet under ble tatt etter lunsj. Nå har jeg fått selskap av en  supply båt, "Viking Princess", på fjorden og alt er gått over til gråtoner. Skifter fort :)
Ligger på vent til kaiplass ved Fjord Base... :)
Ha en fin torsdag. Tar meg en tekopp og jobber videre jeg! ;)

3 kommentarer:

Anna GL sa...

Utrolig flott utsikt fra kontoret da! Været til tross, mener jeg. Skulle ønske jeg hadde slik utsikt!

Tovepia sa...

Herlig pakke under her; tror jeg må prøve dette jeg også..på nyåret:)
Mørkt her også; hadde vi enda hatt sommertid!
Ha en god ferd mot helg, klem;)

Fjällripan sa...

Vilken vacker utsikt!! Lite avis blir jag allt :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...