søndag 11. november 2012

Bård 6 år

Kompiskort til en kjekk kar
Av og til blir det kjappis-kort etter kjappe invitter på kort varsel. Dette er intet unntak. Kevin ble invitert i bursdag til kompisen sin Bård fredag ettermiddag. Da var det ikke aktuelt å tenke på kortlaging for min del en gang, så jeg håpte på bedre form for lørdagen. Jeg fant frem bildet fra Kevin sin kompisfest tidligere i år og gjorde det klart for utskrift. Etter handleturen ble kortet laget på ca 35 minutter. Det er rimelig raskt til meg å være, men så klart uten de store detaljene - spesielt på innsiden iallfall. Så var det å hanke inn Kevin til badet for påkledning og fiksing av sveisen før bursdagsfeiring. Som sagt så gjort. I løpet av en time var altså kortet levert, Kevin pyntet og levert på døra veeeldig klar for feiring. Puh! Vi plukket ham opp igjen på veg til bursdagsfeiringen hos min søster for henne og meg selv, thi-hi. Nok om det :)

Innsiden av kortet
Kevin fant frem charms som måtte være med. Det var helt soleklart fotball og fotballdrakt.. og så en gitar og en motorsykkel. Det er sånt som kompisen liker. Siden vi ikke var helt sikre på favorittlaget, så lot vi det være. Sånt kan man ikke bomme på, enkelt og greit ^_^ Tvilen lå mellom Man United og Barcelona.. Dette må vi finne ut av til en senere anledning, fnis.

Happy ending!
Da ønsker jeg alle sammen en fin farsdag. Der har jeg pittelitt dårlig samvittighet. Pleier alltid å lage kort til min kjære, min far og mine to eldste sin pappa. Jada, barna bør i grunnen gjøre det men så er det nærmest blitt tradisjon her i huset det her.... Og grunnet ei fæl uke med sykdom, så har jeg rett og slett ikke fått gjort noe på den fronten - med unntak av dette kortet.. Gaver får de - får se hva jeg rekker i løpet av dagen.. Litt sent for min kjære at det ikke dukker opp på morningen sammen med gaven... eeeeek! ( O_O ) For å toppe kaoset, så er også svigers på besøk - det vil si totalt 4 kjekke herremenn uten kort altså!!!  Gruble gruble...

Nyt dagen alle sammen iallfall!! :P

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...