søndag 11. november 2012

41-års dag! ^_^


Det er jammen kjekt med bursdag, uansett hvor årene går. 
I hodet blir man uansett ikke eldre, så sånn sett spiller det jo ikke noen rolle kremt
Nå har jeg altså både bikket 40 + 1, så det er vel på tide å oppdatere info om meg selv i bloggen også, haha :D

Selve dagen trenger vi ikke nevne mer her, den gikk forbi i stillhet da jeg var i sykemodus på sofaen. 
Fredager pleier jo å være en god dag å starte helgen. Med bursdag i tillegg burde det vært bare moro, men ikke denne gangen. 
Bursdagen ble i stedet feiret på lørdag sammen med herligste favorittsøsta mi - the one and only, thihi. 
Vi inviterte familien med smått og stort til kaffe og kaker og kos. 
Hadde det helt supert og ville aldri bryte opp. Det gav mersmak å samles slik! ;)

Store bursdagsjenter får også kort og gaver. 
Må vel innrømme at det er stas med både klemmer og kos, kort, litt gavedryss og oppmerksomhet på dagen.... thihi! 
Jeg fikk kort og nydelige roser + gavekort på to butikker fra mine kjære her hjemme. 
Det ene ble brukt opp på lørdag og jeg kom hjem med nye klær (veldig etterlengtet og nødvendig). 
Det andre er på en sportsbutikk, så det blir vel supplering av klær til fjellsesongen tenker jeg. 
Eldste jenta mi laget i tillegg et eget nydelig kort og gav meg ansiktsmaske og mye snop. 
Me like og helt perfekt etter ei strevsom uke. Starter uken som en ny person nesten, fnis ^_^

Ellers fikk jeg den nydelige lykta der oppe som jeg har ønsket meg fra de to eldste barna og pappaen deres. 
Marius strikkebok fikk jeg av min kjære broder med samboer. 
Kort og gavekort på Amfi senter fikk jeg fra min kjære søster med familie. 
Kontanter til fritt bruk fikk jeg av mine kjære foreldre. 
Svigers er også på besøk her og der fikk jeg konfekt og urter til dagen.

Jeg har ikke invitert inn venner til noe slag ennå. Det har jeg ikke hatt ork eller tid til denne helgen, puh. 
I dag har vi dessuten feiret farsdag og i løpet av dagen rakk jeg å lage ikke mindre enn tre farsdagskort. 
De blir lagt ut i morgen. Jippi!! ^_^ 

Bank i bordet - alle 4 som har vært syke er på beina igjen, så nå håper jeg at vi starter ei ny uke med frisk giv! :)

Trøstepremie fra In-Spire. Stas! :)

Jeg ordnet med gave til min søster på In-spire i går. Da fikk jeg meg en trøstepremie også. Så kjekt! 
Det er en duftpose + en Savon skrubb såpe. Lekkert! 
Butikken In-spire har holdt en konkurranse hvor kundene deler bilder fra sine hjem hvor produkter fra dem er tatt i bruk. 
De etterlyste flere bidrag, så jeg sendte inn et bilde fra min DIY Knaggrekke av rekved hvor jeg har brukt knagger fra In-Spire. 
Den mailen havnet i junk-folderen og kom ikke med, så derfor denne trøstepremien. 
Tusen takk - absolutt ikke nødvendig, men herlighet så kjekt! ;)

Nyt søndagskvelden videre! Her blir det sen middag :P

2 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Gratulerer med vel overstått bursdag....
Jeg er snart 40 + 2, tiden går.....
Godt vi ser like unge ut som da vi var 20 *lol*

Klem fra Kaia

Jill Kristin Ø.Remme sa...

Hipp hipp hurra for ei flotte dame. Selv om 40 + 1 er jo bare en liten alder:) Du er bare ungjenta ennå:)))

Gleder meg såååå til jul og har alt sneket inn noen momenter her og der...vi har en vakker tid fremføre oss:)

Nyt uken og livet:)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...