torsdag 25. oktober 2012

Strikkenett sin høstutfordring

Premie fra Strikkenett.no 
Jeg var så heldig å vinne høstutfordringen til Strikkenett.no. Premien er helt genial for en som meg som er blitt hektet på strikking. Jupp, er blitt ei strikkekjerring og det er jeg stolt over, thi-hi! Må innrømme at jeg har kikket på denne vesken og satt den på ønskelisten. Så kjekt at den nå er blitt min likevel! :)

Strikkenett sendte meg den herlige beskjeden per epost mens jeg var på jobb i forrige uke. Stor lykke, for jeg vinner jo aldri og måtte dele gleden. Men her er det bare meg med få unntak som strikker, men kjære Rita skjønner viktigheten av bra utstyr til hobbyene sine. Der kunne jeg få utløp for gleden, haha! Takk gode du, hehe! ;)
Namaste rundpinneveske
Premien var denne Namaste rundpinnevesken samt to valgfrie rundpinner. Jeg valgte meg Drops rundpinner 7mm og 8mm på 60 cm. Go'sakene var i postkassen min et par dager etterpå, så nå må jeg røske frem alle rundpinnene mine og endelig få organisert en varig oversikt over utvalget mitt. Stas :)

Høstutfordringen til Strikkenett var å dele noe du har laget i refleksgarn facebook-sidene deres:

Mine bidrag med refleksgarn på Strikkenett sine facebook-sider
Jeg sendte inn 4 bidrag - nemlig 4 luer strikket med refleksgarn. Det var den grønne som ble trukket ut som vinner av høstutfordringen. Det var mange andre flotte bidrag og jeg fikk inspirasjon til bruk av refleksgarn på en ny måte. Veldig smart måte å bruke refleks på - og ikke bare til barna i høstmørket! ;)

Kjekt med flaks og flotte premier i posten!

Vi har slitt med omgangssyke de siste dagene. Greit å kombinere pleie av syke barn med litt strikking. Fikk gjort ferdig en julepresang i går. Da er jeg i gang med årets julegaveproduksjon :)

Snart helg igjen, puh! :P

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...