søndag 28. oktober 2012

Myk hals av restegarn

Myk og varm hals til vesla... igjen! :)
Jeg hadde liggende litt over et halvt nøste med Drops Alpaca bouclè uni colour, farge #7402 - lys sjøgrønn. Det var rester etter et rillestrikket Drops trekantsjal som jeg strikket i september.
Jeg la opp 50 m på pinner 5 mm og strikket til det var tomt for garn. Den ble faktisk veldig lang. For å friske det opp litt heklet jeg en pyntekant med noe hvitt restegarn som lå for hånden. Vet ikke hvilket garn det er.. kanskje Drops Karisma eller noe sånt..?
Vesla var IKKE i fotomodus, var for opptatt med å hjelpe pappa med å sette opp skapdører :)
Varmer godt den her. Utrolig mykt og behagelig garn.
Nyt søndagen folkens! :)

2 kommentarer:

Liv Janne sa...

Er heilt imponert over produksjonen din!!! Skjønar ikkje at du får tid.... Godt tips til bruk av restegarn!

Tovepia sa...

Flotte halser du har strikket her! Jeg liker det enkle, for det er ofte det beste;)
Ha ei god uke, klem fra mæ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...