fredag 14. september 2012

Bokmerker på bestilling


4 stk bokmerker sendt avgårde i posten
Det er lenge siden jeg har laget bokmerker og ikke lager jeg ting på bestilling lenger. Jeg har rett og slett ikke tid, skulle hatt så mye mer fritid så flere av mine tanker og idèer kunne blitt gjennomført, thi-hi.

Men... så fikk jeg en koselig epost fra Beathe da og det kunne jeg ikke si nei til. Bokmerker er ganske så raske å lage også, så det måtte jeg bare ta meg tid til. Hun ønsket seg et bokmerke til seg selv + 3 stk til en giveaway som hun skal holde om ikke så lenge. Bokmerkene ble laget søndag og sendt avgårde mandag. Jammen har den flittige damen rukket å få de dagen derpå OG blogget om det ene både her og her.

Tusen takk for bestilling og koselig omtale, Beathe! ;)
Detaljer av charms og "kloke ord" på bokmerkene
Litt flere detaljer
Baksiden av bokmerkene - det til venstre med bilde og navn på er selvfølgelig Beate sitt personlige :)
Jeg lager vanligvis kun kort, bokmerker og annet til mottakere som jeg kjenner. Det er derfor alltid en liten ekstra utfordring å lage til ukjente da jeg er vant til å bruke bilde(r) samt gjerne ha noe info på hvem mottaker er for å lage det mest mulig personlig. Intet unntak for bokmerker i så måte, men kloke ord vedrørende gleden ved å lese bøker passer alltid bra.

Er du bokinteressert, så bør du ta turen innom Beathe sin blogg som heter "Beathe's bokhylle". Der får du mange gode boktips og bokanmeldelser på bøker som hun har lest. Hun følger med på hva som er på markedet av alt bokrelatert og hva som kommer av bøker m.m.. Tar du turen innom kan du om ikke så lenge finne en giveaway som hun skal arrangere også. Anbefales! :)

1 kommentar:

Beathe sa...

Tusen takk for fin omtale og link til bloggen min,Eli:-) Det var meget snilt av deg å lage disse bokmerkene og jeg gleder meg til å sende dem avgårde til de heldige vinnerne selv om jeg svært gjerne kunne tenkt meg å beholde alle sammen selv;-)Du er en kjempeflink og kreativ dame og jeg er kjempeglad for at jeg kom over bloggen din! Ønsker deg og dine en riktig god helg:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...