søndag 12. august 2012

Dåpskort til Maja

Detaljer fra kortet til Maja
Vi er så heldige å få være med i dåpen til skjønne Maja i dag. Jeg skriver "er", fordi dette legges ut mens vi feirer den store begivenheten sammen med henne og familien.

Kortet er laget med base av en stor matavfallspose i papir. Tusen takk for den lille lagerbeholdningen, verdens beste Rita! ;)
Forsiden av kortet
- og ja, jeg har også prøvd noe nytt, wee. Jeg laget de to papirblomstene selv, en stor og en litt mindre. Artig sak :P

Min kjære er fadder for denne gode jenta, så da må det gjøres litt ekstra ut av kortet. Noen ble forespurt om "lån" av bilder av Maja til kortet, så bildene i kortet kommer fra nære familiemedlemmer av henne siden vi ikke hadde noen selv. Jeg måååå ha bilder i kortet og spesielt til en slik anledning :)
Detaljer fra kortet


Her ser du side 2 og side 5 i kortet... side 2 er sladdet da det er en personlig hilsen fra oss...
Dåpsdatoen er selvfølgelig 12. august 2012 ;)



Innsiden av kortet - sladdet personlig hilsen til venstre
Siden det er basen på en papirpose, så laget jeg to små lommer med plass til to tags.... Slik ser det ut med tags'ene plassert + at du ser bilde av dem fra begge sider! ;)
Kort med tags
Glimt av flere detaljer fra kortet
Kortet utslått - sett bakfra
Det var artig å lage et litt mer dill-dall kort etter gammelt. Jeg skulle bruke krympeplast til små detaljer, men det fant jeg rett og slett ikke... kanskje er jeg gått tom, så der trengs det påfyll. Små, fine detaljer til slike begivenheter, syns jeg.

Til slutt - glimt av kortet sett fra siden og selve baksiden m/personlig stempel.

Ha en strålendes fin søndag videre. Det skal vi

2 kommentarer:

Rita sa...

Herrejemening for et nydelig kort Eli, det var høy wow faktor!!
Likte alt, og du er så god på masse detaljer uten at det blir rotete/for mye. Supert!!

Kos deg med friuke, så treffes vi igjen over helgen. Da skal jeg bare jobbe mandag og tirsdag, siden jeg skal på vakt i helgen.. Nice.

Klem :)

❤ Kaia sa...

Så nydelig posekort dette var.
Fantastisk flott, og kjempeflott med bilder, det blir så mye mer personlig...
Håper du har hatt en flott "sommer", vi har vel mer eller mindre hatt en grønn vinter med bare regn.
Denne uka derimot har det vært helt nydelig.....

Klem fra Kaia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...