torsdag 19. juli 2012

Regnvær og ferietid

Alltid noe å finne på - uansett vær, både innendørs og utendørs ;) Boka i bildet heter forresten "Den svenske gullrekka, krimnoveller 2011". Den låner jeg fra min kjære søster. Korte krimnoveller, kjapp og lett lesning fra gode forfattere... helt grei sommerlektyre ;)
Vi hadde øsende pøsregn i et par dager. Det gjorde nesten litt godt. Skulle gjort så mye innendørs også, men jammen var jeg syk.. Fikk gjort litt, men aller mest ble det avslapping og ro.. og innimellom litt lesing og kjekt strikk i solfarget, herlig garn! :)

Lek, moro og litt søskenkjærlighet på alle plan, thi-hi!

Besøk i barnehagen sin i ferien
Vi har bokstavelig talt snudd døgnet litt den siste halvannen uke... og det blir verre og verre. Vi sitter oppe til sene kvelden og utover natta for å følge med min sønn og hans lag U16 + de tre andre lagene fra Florø SK som deltar i Schwan's Cup i Minnesota, USA. De vinner alt og det er fryktelig nervepirrende å vente på oppdateringer og få litt info og noen glimt av gjengen "over there". Det blir mye facebook og web-tv fra arrangøren, thi-hi. Vi er mange hjemmesittere som følger med, så det er kjempekjekt å være en del av opplegget til flinke fotballgutta våre på den måten også.

I dag er det strålende sol og vi er utendørs og nyter go'vær. Samboer jobber på uthus og fikser på båten. Jeg vasker klær for harde livet og smårydder -  det er en "never ending story" med full rulle og alle mann innendørs og utendørs, knis :D Herlig med sol og fridager. Det blir en sen kveld igjen - alle lagene spiller sent. Patrick sitt lag har kamp kl 22.30 norsk tid, men det er stadig forsinkelser pga uvær der borte. Får se når alle er ferdig i kveld/natt. Blir rødvin attåt tenker jeg, knis ;)

Låner PC'n til jenta mi akkurat nå - hun jobber dugnad hos besteforeldre med malerkosten. Må blogge i full fart mens jeg kan.

Ha en herlig torsdag videre! :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...