tirsdag 12. juni 2012

Geitene på Brendøya! ✿◕ ‿ ◕✿

Vesla og Jr med geitene

Søndag ettermiddag tok jeg de to yngste med på en liten tur til Brendøya for å hilse på geitene. 
Det er en liten geiteflokk som blir utplassert der hver sommer 
- og vi har vært og hilst på dem de siste årene. 

I år var de utrolig rolige og nærgående, så vi fikk både klappet og kost med dem og de fulgte etter oss! :)  
Det var kos for både små og store.

Området til Kystmuseet

Jeg prøvde å holde meg litt i bakgrunnen for å ta bilder av ungene i samvær med geitene, 
men det var ikke lett. 
De oppsøkte både meg og kameraet og kom nesten i fanget på meg, fnis. Herlige geitekillinger! :)


Vesla er ikke så stor selv, så det ble nesten litt for mye av det gode for hennes del. 
Da er det godt å ha en storebror som passer på.

Til info - den kjolen som vesla har på seg har hun arvet etter meg! 
En favorittkjole som jeg har tatt vare på etter min barndom. Stas å se den i bruk på vesla mi ♥

Som man ser i bildet, så har "Hjortehviskeren" vår Jr god kontakt med geitene også, thi-hi. 
Akkurat det med hjorten er en egen historie, men de som leser bloggen vet hva jeg sikter til. 
For andre så kan jeg vise til et tidligere innlegg, "Fort hjort"! :P

Næææææ - titt titt! :)

 Flott å  utforske Brendøya og samtidig ha selskap av kjælne geiter.
Utsikten er upåklagelig også! :)


 ♥ De to har mye moro sammen og en utrolig flott kontakt. 
Storebror er flink og passer på at lillesøster har det fint og assisterer gjerne på litt humpete steder i skogen ♥

Ungene spretter avgårde på berget. Man skimter Kystmuseet i Florø til venstre i bildet.

Herlig (foto)tur på Brendøya!  (✿◠‿◠)

3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Så utrolig koselige bilder av de to minste og geitene. Kjekt å være ute på tur med barna, men utrolig godt å få gå en og annen tur for seg selv også. I helgen som kommer skal vi kanskje ha ungefri, så da blir det tid til noen kjæresteturer forhåpentligvis ;)

CameraCruise sa...

Nydelige bilder.
Ser ut til å være en herlig søndagstur dere har hatt.
Ønsker deg en fortsatt fin uke.
Mette

Fjällripan sa...

Härliga bilder! och söta barn :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...