tirsdag 19. juni 2012

Blåmandag

Nye kjøkkenkluter


Nei, blåmandag var det ikke. 
Var bare inspirert av de blå farger og heklet opp et par nøster med Gjesdal bomull sport. 
Det ble to kjøkkenkluter - en i blått og en hvit med to striper av rester med blånyanser.


Garn: Gjesdal bomull sport (fra Nille)
Heklekrok: #4
La opp 43 luftmasker og startet med staver slik at kluten gikk over 40 masker.


Bildene ble tatt med min HTC mobil i dag tidlig, så kvaliteten er ikke den beste. 
Gode kluter i passe størrelse ble det. Kjekt med fornyelse til kjøkkenet! ;)

Det har som nevnt i tidligere innlegg vært en hektisk periode og husvasken har blitt nedprioritert dessverre. 
Det har vel helst blitt støvsuging og fjerning av det verste mellom slagene. 
Jeg var innom In-spire på lørdag, butikken med mye snadder til hus & hjem+++. 
Siden vår dørmatte hadde sett sine beste dager, fant jeg ei ny dørmatte som jeg syns passet helt glimrende i disse tider, fnis...


Da er liksom unnskyldningen klar for eventuelt uventet besøk, thi-hi! ;)

Ønsker deg en fin tirsdag!

3 kommentarer:

Connie sa...

Så fine hjemme hekla kluter:)
Super smart og disse kan man sitte med ute også.
Takk for at du deler.
Ha en fin uke.
Klem Connie

Sweet Chili . sa...

Elsker slike hjemmelagde kluter:) De holder mye lengre også har jeg funnet ut!

Klem fra Pernille

G-Anette sa...

Kjempefine kluter, herlig med litt fargefornying på kjøkkenet - skal så lite til! :)

Og den dørmatta! Hihihi... ;)

Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...