lørdag 12. mai 2012

Sanne Iren 13 år

Forsiden av kortet til tenåringen
- nydelig bilde "lånt" fra facebook-profilen hennes ;)

I dag har det vært en hektisk lørdag. Samboer'n reiste til Oslo i dag tidlig med kollegaer for å delta i Holmenkoll-stafetten, fnis... ikke bare for den sportslige delen mistenker jeg, haha! Så var det en kjekkas på overnatting hos oss. Det gikk slag i slag utover dagen. Fikk barnevakt til hver av de to minste og de to eldste hadde egne planer for dagen. Jeg hadde kioskdugnad under A-lagets fotballkamp. Utrolig hektisk, men kjekt og salget gikk unna og *ka-ching* rett i klubbkassa, he-he. Jammen vant Florø SK 4-0 over Stryn også ;)

Deretter var det å ta med eldste sønn og kompisen  hjem igjen + masse pizza fra Pizzahjørnet selvfølgelig. Enkel middag på en hektisk lørdag. Jeg hadde hverken ork eller tid til å lage noe middag i dag. Eldste snuppa og venninnen hentet lillesøster mens jeg stakk avgårde og hentet inn lillebror.. Barna spiste mens jeg tok med meg en bit pizza og stakk på hobbyrommet for å mekket til et bursdagskort. Jeg hadde bare 20 minutter på meg, men jeg tok meg  25 min på å bli ferdig med bursdagskortet til Sanne Iren, puh! Så var det å kjøre eldste snuppe og venninne i overnattingsbursdagen og hjem. Eldste sønn og kompisen ble nå hentet av hans mor for å være med på Chickelacke 2012 og sove over hos kompisen. De bor nært by'n så det er bare praktisk for alle. Dermed er jeg parkert for kvelden og tryller snart frem en iskald cider for en avslappet kveld!! Sånn er det bare av og til! :D Skulle ha fått unna litt ymse her i huset også, det ser ikke ut her etter turbouken som har vært. Jeg er sånn passe slakk akkurat nå og tror at jeg faktisk bare tar det helt rolig resten av kvelden!

Nok om en travel dag - et par bilder til av kortet:
Innsiden av kortet - sladdet personlig hilsen til høyre
Baksiden av kortet

Kjapt og enkelt kort på 25 minutter! Det er forresten litt inspirert av et konfirmantkort med sommerfulger som Anitas kreative side laget. En liten "mini-lift" her altså, thi-hi! ;)

Fortsatt fin lørdagskveld ønskes deg! ;)

3 kommentarer:

Connie sa...

Woooow for et et herlig kort og nydelig jente :)
Så lekkert og så personlig.
Ønsker deg en fin søndag.
Klem Connie

Marianne sa...

Du lager så mange flotte kort:)Høres ut som det var en travel gårdsdag på deg. Ha en fin søndag!

Anne-Eddie sa...

Kjempeflott kort, nydelig bilde!
Klem fra Anne-Eddie ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...