onsdag 28. mars 2012

"Lille-lørdag"! :P

Tulipaner

Det er onsdag allerede og det er det samme som lille-lørdag det. Snart helg! Det er jammen godt at jeg har fri på fredag, det ser jeg virkelig frem til. Har bare gjespet siden søndag, vet ikke om det er fordi vi har stilt klokken frem en time til sommertid? Kanskje er det gråvær og tåke som gjør at man er så slakk?

Etter jobb frister det med en liten "cowboy-strekk" på sofaen, men med aktive barn og avtaler er det ikke så veldig enkelt å lure seg til. Ikke pleier jeg å sove på dagtid heller, så da hadde vel kvelden gått med, fnis... Jeg som trives best utover kvelden gjesper godt ved 21-tiden og må finne på noe for å holde gluggene åpne. Rare greier :P

Jeg er ikke den eneste som har det slik "heldigvis", hverken her hjemme eller på jobb. Det går en del kaffi på dagtid kan man si, thi-hi! ;)
Disse tulipanene fikk samboer'n på lørdag, dagen før bursdagen. Kjekt å gi noe annet enn røde roser selv om de kanskje er noen hakk mer romantisk...  ♥ Fine farger som kvikker opp.

Det blir nesten påskestemning også. Den nærmer seg raskt, så det er vel på tide å be påskeharen lete frem egg og skaffe litt snadder til å fylle oppi også ;)
Jeg har kastet meg over en masse supre giveaways i det siste. 2-3 stykker er ferdig og det ble ikke noe vinnerlykke på meg så langt. Det er jo min vinnerlykke i et nøtteskall da... Jeg har i stedet oppdaget mange koselige (og for meg nye) blogger der ute, så det er uansett en vinn-vinn situasjon å bli med på sånt.

Sjekk bildene til høyre i bloggen min,
så ser du hva du kan bli med på og kanskje til og med vinne også! ;) Tvi tvi!

Fine onsdagen til deg! :D

2 kommentarer:

Marco Luijken sa...

Hello Eli,
Wonderful all these tulips. Beautiful colors and a fantastic light. Nice to see!!

Much greetings,
Marco

Livets små øyeblikk sa...

Jeg vinner sjelden på Give-Aways, men jeg har også oppdaget flere fine blogger på den måten. Og jeg er glad for at du var med på min slik at jeg kunne finne inn til deg, her liker jeg meg:)

Elsker bildene i innlegget her, hører nesten knitringen i de crispy tulipanene - som forresten er en av mine favorittblomster:)

Og så får jeg si fine torsdagen til deg jeg da:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...