onsdag 1. februar 2012

Rask tur på Brandsøyåsen (292 m.o.h)

Utsikt fra Opptur-varden på Brandsøyåsen

Nok en fantastisk vinterdag er passert. Her nytes tørre og kjølige vinterdager som er en super avveksling fra alt det våte og forblåste været vi har hatt i lange tider. I går stakk jeg på Brandsøyåsen igjen like etter jobb. Det er faktisk tredje turen opp dit i januar måned, imponerer meg selv. Endelig har jeg komt meg ut av sofaen igjen, thi-hi. Jeg gikk kjapt, men hadde kameraet med selvfølgelig. Jeg gikk over Norefjell oppover og på vegen ned igjen. Det ble noen småstopp i løypa undervegs for å knipse og nyte den fantastiske fargeskalaen på himmelen :)

Her kommer rett og slett et bilderas fra en herlig ettermiddagstur i supre omgivelser:
Valgets kval på hvilke bilder jeg skulle velge ut her, herlig stemning! :)

Tror jammen at det blir en tur etter jobb i dag også. Kamera og turklær er pakket, så får vi se... men fleecejakken glemte jeg... Helt annen himmel i dag og i morgen er det meldt snø, så da får vi utnytte tiden.

Flott onsdag ønskes deg! ;)

5 kommentarer:

Liv Janne sa...

Flotte bilete! Ser ut som du verkeleg er komen i turmodus:) Fin, fint vær dei siste dagane. Sjølv sneik eg meg til ein liten stølstur på Sande etter tannlegebesøk medan minsten var hos besteforeldra:) For øvrig kjekt å lese at det går greitt å trille opp på Brandsøyåsen - har tenkt fleire gonger at eg skulle teste det ut (har berre vore der ein gong). Ha ein fin dag!

Gro sa...

For noen fanastiske bilder!
Nydelig land vi bor i!

klem fra Gro

Anita sa...

Nydelige bilder som vanlig!!! Flinke du, både å komme deg ut og ta fine bilder som er så kjekt du deler!!!
Alltid stas, nesten som å ha vært på tur selv etter å se bilder fra deg ;))
Ha en fin uke videre, klem ;)

Marco Luijken sa...

Hello Eli Kristin,
These shots are fantastic!!
Amazing to see these colors in the sky. Beautiful view of this beautiful area. You must have be a great time there.

Greetings, Marco

Fjällripan sa...

WoW! Så fantastiskt vackert!! Vilken tur att du bor så nära att du kan gå upp på fjället över dagen :))

Många fina bilder du lagt in sedan jag sist var in på din sida. Isbilderna är jätteläckra!!

Trevlig helg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...