tirsdag 6. desember 2011

Winter wonderland

Det har høljet ned her i uker og måneder, orkaner og lavtrykk har herjet jevnt og trutt.. I natt begynte det å snø og vi fikk en nydelig vinterdag. Fantastisk herlig med sol og en mye lysere dag! :)

Her kommer et bilderas fra Sørstrand Folkepark. Jeg tok med meg kamera da jeg hentet Kevin i barnehagen. Sammen dro vi ned på Sørstrand - han for å se på flyene og leke mer i snøen. Jeg for å ta bilder og fange stemningen. Vi koste oss begge to.

Skyssbåten er på veg for å hente øyfolket hjem fra jobb og skole i by'n
Glimt fra Florø Lufthamn

Helikopter frakter folket i oljen fra Florø og ut i havet..
Dat frakter Florø-folket til og fra Bergen og Oslo
2. flyet gjør seg klar for take-off.. dette gikk fra oss og i motsatt retning dessverre :P
Kevin ville være igjen, men jeg fikk overtalt ham til å bli med hjem til middag! ;)

Måtte snøen ligge vel og lenge. Heller litt snø og kulde enn alt det våte og sure regnet. Ungene har storkost seg i dag. Håper på mange flere slike dager, thi-hi!

2 kommentarer:

Randis side sa...

Å, så heldig dokker e! Vi vil også ha sne!! Ikke is og holke som vi har nu.. Trivelige vinterbilder :)) Ha en fin torsdag! Klem

Fjällripan sa...

Otroligt fina bilder!! Gillar allihopa och de på flygplanen blev så läcker! Ha det så bra :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...