søndag 18. desember 2011

Rund heklet hals #3

Rund heklet hals i grønntoner
- min eldste skjønne datter "modellerer" :)
Her er hals nr 3 i serien "Rund heklet hals" i garnet Drops Delight, he-he! Når jeg først får dilla på noe, så blir det gjerne laget i flere eksemplarer. Denne ble heklet med heklekrok nr 4mm og 31 omganger + pyntekant på begge sider. Fargen er som nevnt i grønntoner.
Deilig garn og disse halsene varmer godt ;) 

Dette er en julegave til en mottaker som ikke er innom bloggen
- iallfall ikke som jeg kjenner til. Derfor kan jeg blogge den, thi-hi!
Dette er den tredje halsen - de to forrige halsene så slik ut:
Du kan lese mer her om grå hals og hals i blåtoner.
Halsene er heklet etter oppskrift fra Sandnes Garn, kit 53.

6 kommentarer:

hjertemynthe sa...

Nydelig!!

Liv Janne sa...

Nydelig datter du har - og kjempeflott skjerf! Heldig den som får dette :) Ha ei fin førjulsveke i innspurten!

Randis side sa...

Nydelig modell og lekker hals! Syns forøvrig at både du og minstejenta gjør seg som modeller i blogginnlegg under :)) Ha fine fførjulsdager! Klem

Stinemorღ sa...

Disse halsene er virkelig lekre!
Nydelige farger, og eldstejenta di er vakker ♥

- klem

Anita sa...

Nydelige sjal og nyyydelig jente!!!!! Flott, og helt klart lik sin mor! ;)

Unknown sa...

Ååh, dette var vell det mamma fikk av deg til jul om eg ikke husker helt feil :) Fy så mye fint du lager! Skulle gjerne stukket av med mamma sitt, men da hadde eg vell fått pryl ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...