lørdag 3. desember 2011

Rund heklet hals #2

En stk rund heklet hals i blåtoner er ferdig! ;)

Jeg heklet en grå rund hals til meg selv i november og den brukes svært mye. Nå har jeg kjøpt inn garn i 3 andre farger i samme garn for å lage flere. Ikke til meg selv, dette blir julegaver... iallfall etter planen, hehe! ;)
Garnet er Drops Delight og oppskriften er SandnesGarn sitt kit nr 53.

Jeg brukte nesten 4 nøster og heklekrok 3 mm på denne halsen, så den er litt kortere enn den grå til meg selv. Det ble for å være helt nøyaktig 30 omganger + pyntekant altså. Også på denne laget jeg pyntekant på begge sider selv om det bare står at det skal gjøres på den ene i oppskriften. Jeg syns det er finest på begge sider :)
Jeg burde vente med å blogge denne før jeg fikk tatt klare, fine bilder i dagslys.. Har dessverre ikke tålmodighet til det, så bildene ble tatt under spot'er her hjemme på mørke kvelden nå nettopp! :D Ute er det pøsende regnvær og sterk vind, så det byr seg få muligheter utendørs.. og med slikt vær blir det dårlig med skikkelig dagslys til og med på dagtid.



























Da ønsker jeg deg en fin lørdagskveld.
Ta-da! :D

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...