tirsdag 20. desember 2011

Juledill og julepakkedall

Jeg har lurt meg unna og kost meg litt på hobbyrommet et par kvelder.. iallfall for noen korte stunder i gangen, hihi.. Der pakker jeg inn julegaver og putler på med rester av julemønsterark og kartong. Ut av rotet mitt lages det julegavelapper i ulike farger og fasonger. Noen av tekstene og mønsterpapiret går igjen, men det er ikke noen like lapper faktisk. Vel - med unntak av de røde runde med julenissen på. Det er det laget 4 like av, for de skal på pakken under juletreet fra nissen til hver av mine søte små (og de to litt større), he-he! :D

Kjekt å lage litt personlige julegavelapper og samtidig bli kvitt pittelitt restepapir! ;) Hvorfor ikke lage sine egne personlige gavelapper - det er ikke mye du trenger for å lage det heller. Har du papir, saks, teip (dobbeltsidig) eller lim og noe pynteting kan du trylle frem det meste.
Da er det vel på tide å legge seg på "lading". Klokka går for fort :P

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...