tirsdag 22. november 2011

Kortet til 1. premien i give-away'n min!

Forsiden av kortet

G-Anette's Kreativiteter vant førstepremien i min første give-away som ble trukket den 30. oktober. I førstepremien var det i tillegg til noe "småplukk" et personlig kort m/bilde str 15x15 cm laget av meg. Hun tenkte litt på hvem mottaker'n av bursdagskortet skulle bli og ønsket ikke noe bilde. I stedet var utfordringen å lage kortet med inspirasjon fra Paris.

Kortet laget jeg nå i kveld og jeg håper det faller i smak hos både vinner Gry-Anette og bursdagsjenta som til slutt får kortet! ;) Her er noen flere bilder av det ferdige Paris-kortet:
 Noen detaljer fra forsiden
Innsiden av kortet ser slik ut..
...til venstre er det Paris-bilde med en tag bakom og til venstre en åpen plass til personlig hilsen
Detaljer fra høyre side inni kortet
Detaljer av tag'n som er skjult bak Paris-bildet til venstre inne i kortet
Baksiden av kortet - happy ending! :P

Stikkord for kortet var altså jentetur, Marita, bursdag 12. desember, liker å strikke, Paris... og så følger jeg opp med charms og ymse stæsj jeg har liggende for shopping, strikking, venn, jenter, vin, inspirasjon... Kortet sendes i morgen, tvi tvi for at det faller i smak og for en fantastisk flott jentetur til herlige Paris! :D

Tuuuuusen takk til sprudlende, snille og gode Rita som "lånte" meg både flotte Paris-papir og stempler. Alt du har i "skattekista" med scrappestæsj, thi-hi! Du er en knupp! Jeg skylder deg, snuppa! :D

Ha en flott tirsdagskveld! ;)

2 kommentarer:

G-Anette sa...

Som sagt pr mail....jeg er målløs!
Fantastisk nydelig kort, kreative deg! Jeg grubler fortsatt på hvordan du kan lage noe så lekkert ut fra mine få stikkord...
Jeg er så glad for at det ble akkurat meg som vant - for dette kortet blir bare helt UTROLIG fint å kunne gi venninna mi.

Tusen tusen takk!♥

Klem fra ei rørt Tromsø-jente ♥

❤ Kaia sa...

Kjempeflott kort Eli.
Nydelig oppsett, og kjempeflott i brunt...
Her er det jul, jul, og atter jul....
Marianne (DT i sketchy color) har en kjempefin toturial på kubbelys, og masse annet. Ta en tur innom henne du...
Holder på å legge inn på PC'en, har hatt "kræsj" så nå må alt inn på nytt, jippi.....

Snakkes.

Klem fra Kaia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...